Dijital pazarlama alanında pek çok önemli metrik bulunmaktadır. Bunlardan biri de UTM Parametreleridir. UTM Kodu olarak da adlandırılan bu parametre nedir, nasıl takip edilebilir ve hangi önemli kısımlardan oluşuyor...
Google Ads teklif stratejisi belirlerken amacımız, kampanya hedeflerine göre en iyi sonucu elde edecek stratejiyi belirlemektir. Doğru teklif verme stratejisini seçmek, kampanyanızın başarısı için çok önemlidir. Google Ads paneli,...
Brand Lift, bir markanın bilinirliği ve tüketici algısı üzerindeki etkisini ölçmek amacıyla kullanılan bir pazarlama araştırma türüdür. Brand lift çalışmaları çoğu zaman bir reklam kampanyasının veya bir pazarlama etkinliğinin...
ROAS ve ROI bir işletmenin pazarlama ve reklam harcamalarının performansını veya etkinliğini ölçmek için kullanılan en önemli metriklerdendir. Bu metriklerin sonuçları doğrultusunda kampanyalarda ve yatırım çalışmalarında optimizasyonlar yapılabilmektedir.   Roas...
Google Ads’in en yeni kampanya modellerinden olan Demand Gen kampanyası potansiyel müşterilerin ya da müşterilerinizin işletmeniz hakkında bilgi edinmesini veya marka bilinirliğini arttırmaya yönelik çalışmalar yapmanızı sağlayan bir kampanya...
Reklamcılık sektöründe “safe zone” terimi, türkçesi ile güvenli bölge demektir. Kampanyanızdan verim almak için güvenli bölgeyi nasıl efektif bir şekilde kullanacağınızı bilmeniz gerekmektedir. Safe zone (güvenli bölge) hakkında merak...