Google AR Beauty

Google, artırılmış gerçekliği (AR) yeni ve potansiyel olarak oldukça etkileyici bir reklam modeli olarak karşımıza çıkmaktadır.

 

AR Beauty Nedir?

AR Beauty terimi, “Gerçeklik Güzellik”anlamını taşımaktadır Güzellik endüstrisinde artırılmış gerçeklik teknolojisinin aktif bir şekilde kullanılmasıyla alakalıdır. Dijital nesneleri veya efektleri yaşadığımız dünyada görüntülenmesinde kullanılır.Güzellik sektörü bu teknolojiyi tercih etmektedir. Örnek verecek olursak, makyaj denemeleri, kozmetik ürünlerin tanıtımı ve cilt bakımı simülasyonlarıyla beraber daha fazlası için tercih edilmektedir.

Son altı ayda Covergirl, Dior Beauty, Fenty Beauty, Laura Mercier ve Makyaj by Mario gibi markalar koleksiyonlarını Google’da denemeye sundular, fondöten ise yakında çıkacaktır.

 

AR Beauty

 

AR Beauty Reklamları

AR özelliği, alışverişi ve alışveriş yapan kitleyi hatta hem de markalar için daha iyi bir deneyim haline getirir. Bu özellik ile tüketicilere daha iyi bilgiler ve ürün hakkında kararlarını vermelerinde etkili bir rol oynayacaktır.

AR Beauty uygulamaları, mobil uygulamaları veya web tabanlı platformlar ile sunulabilir. Google alışveriş reklamlarında kullanılmaktadır. Güzellik markaları ve perakendeciler, bu teknolojinin kullanılmasıyla beraber müşterileriyle etkileşimde bulunarak ürünlerinin tanıtımı ve ürünlerini satmak için bu teknolojiden yararlanabilirler.

AR Beauty reklamları, Google’da alışveriş sekmesinde, arama ve Google görseller dahil olmak üzere gösterilmektedir.

1 comment on “Google’ın Yeni Reklam Modeli: AR Beauty

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir