Avantaj+ Alışveriş Facebook Reklamları Nedir ve Nasıl Çalışır

Avantaj+ Alışveriş Kampanyaları yürütürken mevcut müşteri sınırını %0 olarak belirleyerek yeni kitlelere odaklanabileceğinizi biliyor muydunuz? Detaylar yazımızda. 

 

Avantaj+ Alışveriş Facebook Reklamları Nedir?

Advantage+ alışveriş kampanyaları, daha kısa kurulum süresi ve daha yüksek verimlilikle değerli kitlelere ulaşmanıza yardımcı olmak için makine öğreniminden yararlanan Meta’nın Advantage+ ürünlerinin bir parçasıdır. Advantage+ alışveriş reklamları, çevrimiçi satışları artırmak isteyen markalara özel performans odaklı reklamları en verimli olacak şekilde kurgulamaya yardımcı olacak şekilde oluşturulmuştur.

Manuel alışveriş reklamlarına kıyasla Advantage+ alışveriş kampanyaları, kampanya oluşturma sırasında daha az girdi gerektirir, hedef kitle seçeneklerini basitleştirir ve yaratıcı yönetim sürecini kolaylaştırır. Örneğin, farklı hedefleme ve yaratıcı kurulumlara sahip çok sayıda kampanya yürütmek yerine, ülke başına 8 adede kadar Advantage+ alışveriş kampanyası oluşturabilirsiniz. Bu, sistemimize ürünlerinizi satın alma olasılığı yüksek kişilere ulaşmak için daha fazla fırsat sağlar.

 

Avantaj+ Alışveriş Facebook Reklamları Nasıl Çalışır?

Avantaj+ Alışveriş Kampanyaları yürütürken, mevcut müşterilerinizi Reklam Hesabı Ayarlarınızda tanımlayabilirsiniz. Müşteri listelerini yükleyin ve satın alan kişilerden Özel Hedef Kitleler oluşturun. Bu şekilde, bu kitleler için farklı teklifler verebilir ve Reklam Yöneticisi’nde döküm raporları çalıştırabilirsiniz.

Sınırı %0 olarak ayarlarsanız, Meta, tanımladığınız müşteri kitlesi listenizdeki kişilere reklam vermekten kaçınmaya çalışır. Elbette, mevcut müşterilerin reklamlarınızı görme olasılığı hâlâ vardır, bunun nedeni izleme ve gizlilik sınırlamaları olabilir. Ancak, %0’lık bir üst sınır ayarlarken, mevcut müşterilere yönelik yayınlanmamayı en üst düzeye çıkarabilirsiniz.

Bu aynı zamanda tam tersi şekilde de çalışır. Bunun yerine, bu sınırı %100’e ayarlayarak bir Advantage+ Yalnızca Yeniden Hedeflemeli Alışveriş Kampanyası yürütmeyi düşünebilirsiniz. Bunun işe yaraması için, daha büyük bir yeniden hedef kitle boyutuna sahip olmanız gerekir. Advantage+’ın amacı likidite sağlamaktır, bu nedenle sistemin sonuç vermesi için büyük bir değişiklik alanına ihtiyacı vardır.

Facebook reklamları öğrenme aşaması hakkında bilgi sahibi olmak için Facebook (Meta) Reklamları Öğrenme Aşaması Nedir? içeriğimizi ziyaret edin!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir